NÁKUP
Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?
- Nemusíte, v pokladni si zvolíte možnosť „jednorazový nákup bez registrácie".
Ako poznám, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?
- Ihneď ako bude tovar pre Vás pripravený, budeme Vás informovať pomocou emailu alebo SMS správy.
Objednávku si nestihnem vyzvihnúť, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?
- Áno, rezerváciu objednávky je možné predĺžiť, stačí ak nás o to požiadate emailom na info@alfaled.sk
Ako zistím stav svojej objednávky?
- Stav objednávky môžete zistiť ak nás budete kontaktovať emailom na info@alfaled.sk
Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?
- Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v odseku VI. našich obchodných podmienok.
REKLAMÁCIE
Ako mám zadať reklamáciu?
- Reklamáciu je možné uplatniť na ktorejkoľvek našej predajni alebo reklamovaný tovar zaslať na našu adresu.
Kam môžem reklamovaný tovar poslať?
- Tovar môžete zaslať na adresu: HEVI s.r.o, Ruskov 385, 044 19
Čo všetko musím dodať k reklamácii?
- K reklamácii je potrebné dodať: reklamovaný tovar v kompletnom stave, kópiu daňového dokladu a v prípade, že tovar zasielate poštou, tak aj sprievodný list, v ktorom bude popísaná závada.
Ako dlho budete reklamáciu riešiť?
- Reklamáciu riešime v čo najkratšom termíne. Žiaľ, presný termín Vám dopredu nie sme schopní oznámiť.
Možno reklamáciu nejako urýchliť?
- V jednoduchých prípadoch má spotrebiteľ benefit Okamžitej výmeny. V ostatných prípadoch toto urýchlenie nie je možné.
Je potrebné tovar reklamovať s kompletným príslušenstvom, prípadne v kompletnom balení?
- Pokiaľ ide o chybu, ktorá sa prejavila do 14 dní od kúpy, je potrebné priniesť alebo zaslať tovar v kompletnom balení.
- Ak ide o reklamáciu po 14 dňoch od kúpy, postačuje priniesť alebo poslať samotný produkt.
Tovar som poslal na reklamáciu poštou, kuriérom, ako mi bude doručený späť?
- Tovar bude expedovaný z nášho skladu priamo na Vašu dodaciu adresu kuriérom UPS alebo Slovenskou poštou.
Ako môžem sledovať priebeh reklamácie?
- Stačí sa nás na to jednoducho opýtať prostredníctvom emailu info@alfaled.sk
Čo to znamená, ak je reklamácia v stave: Prijaté u dodávateľa?
- Tovar bol prijatý, otestovaný a odoslaný na vyreklamovanie do servisu.
Reklamácia je v stave: Vybavená. Kedy ju bude možné vyzdvihnúť?
- Ak ste tovar priniesli osobne, tovar bude pripravený na prevádzke, kde ste podali reklamáciu. Reklamáciu si budete môcť vyzdvihnúť po doručení e-mailu alebo SMS notifikácie.
- Ak ste zasielali reklamáciu poštou alebo kuriérom, tovar Vám doručí do 48 hodín kuriér UPS alebo doručovateľ Slovenskej pošty
Ako sa mení záruka tovaru po reklamácii?
- Ak bola reklamácia ukončená opravou, záručná doba sa predlžuje o dobu, v ktorej bol tovar v reklamácii.
Moja reklamácia bola ukončená dobropisom. Aký je ďalší postup?
- 1. Vyberte si nový produkt a vytvorte novú objednávku s typom úhrady "Platba vopred". Následne nás kontaktujte prostredníctvom Kontaktného formulára nám pošlite objednávky so žiadosťou o spárovanie novej objednávky s dobropisom (sekcia "Nákup a objednávky"), Váš nový tovar Vám doručíme do 24-48 hodín počas pracovných dní.
- 2. Môžete požiadať o preplatenie dobropisu v prospech Vášho účtu. Lehota na preplatenie dobropisu je zákonom stanovená na 15 dní.
Ako sa mení postup pri reklamácii tovaru, ktorý má dlhšiu záruku 36, 60 mesiacov?
- Ak reklamujete tovar v lehote 24 mesiacov od kúpy, reklamácia prebieha štandardným spôsobom. Na výrobky predávané s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv. bezplatný servis. V prípade závady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto výrobok prijatý do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 35 dní od prijatia tovaru.