0item(s)

V košíku nie sú žiadne položky.

Product was successfully added to your shopping cart.

FAQ - často kladané otázky

NÁKUP


Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

  • Nemusíte, v pokladni si zvolíte možnosť „jednorazový nákup bez registrácie".

Ako poznám, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?

  • Ihneď ako bude tovar pre Vás pripravený, budeme Vás informovať pomocou emailu alebo SMS správy.


Objednávku si nestihnem vyzvihnúť, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?

  • Áno, rezerváciu objednávky je možné predĺžiť, stačí ak nás o to požiadate emailom na info@alfaled.sk

Ako zistím stav svojej objednávky?

  • Stav objednávky môžete zistiť ak nás budete kontaktovať emailom na info@alfaled.sk

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

  • Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v odseku VI. našich obchodných podmienok.

REKLAMÁCIE

Ako mám zadať reklamáciu?

  • Reklamáciu je možné uplatniť na ktorejkoľvek našej predajni alebo reklamovaný tovar zaslať na našu adresu.

Kam môžem reklamovaný tovar poslať?

  • Tovar môžete zaslať na adresu: HEVI s.r.o, Ruskov 385, 044 19

Čo všetko musím dodať k reklamácii?

  • K reklamácii je potrebné dodať: reklamovaný tovar v kompletnom stave, kópiu daňového dokladu a v prípade, že tovar zasielate poštou, tak aj sprievodný list, v ktorom bude popísaná závada.

Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

  • Reklamáciu riešime v čo najkratšom termíne. Žiaľ, presný termín Vám dopredu nie sme schopní oznámiť.

Možno reklamáciu nejako urýchliť?

  • V jednoduchých prípadoch má spotrebiteľ benefit Okamžitej výmeny. V ostatných prípadoch toto urýchlenie nie je možné.

Je potrebné tovar reklamovať s kompletným príslušenstvom, prípadne v kompletnom balení?

  • Pokiaľ ide o chybu, ktorá sa prejavila do 14 dní od kúpy, je potrebné priniesť alebo zaslať tovar v kompletnom balení.
  • Ak ide o reklamáciu po 14 dňoch od kúpy, postačuje priniesť alebo poslať samotný produkt.

Tovar som poslal na reklamáciu poštou, kuriérom, ako mi bude doručený späť?

  • Tovar bude expedovaný z nášho skladu priamo na Vašu dodaciu adresu kuriérom UPS alebo Slovenskou poštou.

Ako môžem sledovať priebeh reklamácie?

  • Stačí sa nás na to jednoducho opýtať prostredníctvom emailu info@alfaled.sk

Čo to znamená, ak je reklamácia v stave: Prijaté u dodávateľa?

  • Tovar bol prijatý, otestovaný a odoslaný na vyreklamovanie do servisu.

Reklamácia je v stave: Vybavená. Kedy ju bude možné vyzdvihnúť?

  • Ak ste tovar priniesli osobne, tovar bude pripravený na prevádzke, kde ste podali reklamáciu. Reklamáciu si budete môcť vyzdvihnúť po doručení e-mailu alebo SMS notifikácie.
  • Ak ste zasielali reklamáciu poštou alebo kuriérom, tovar Vám doručí do 48 hodín kuriér UPS alebo doručovateľ Slovenskej pošty

Ako sa mení záruka tovaru po reklamácii?

  • Ak bola reklamácia ukončená opravou, záručná doba sa predlžuje o dobu, v ktorej bol tovar v reklamácii.

Moja reklamácia bola ukončená dobropisom. Aký je ďalší postup?

  • 1. Vyberte si nový produkt a vytvorte novú objednávku s typom úhrady "Platba vopred". Následne nás kontaktujte prostredníctvom Kontaktného formulára nám pošlite objednávky so žiadosťou o spárovanie novej objednávky s dobropisom (sekcia "Nákup a objednávky"), Váš nový tovar Vám doručíme do 24-48 hodín počas pracovných dní.
  • 2. Môžete požiadať o preplatenie dobropisu v prospech Vášho účtu. Lehota na preplatenie dobropisu je zákonom stanovená na 15 dní.

Ako sa mení postup pri reklamácii tovaru, ktorý má dlhšiu záruku 36, 60 mesiacov?

  • Ak reklamujete tovar v lehote 24 mesiacov od kúpy, reklamácia prebieha štandardným spôsobom. Na výrobky predávané s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv. bezplatný servis. V prípade závady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto výrobok prijatý do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 35 dní od prijatia tovaru.